Zwiększ sprzedaż i popraw rozpoznawalność marki
z Retargetingiem

Wyobraź sobie, że możesz wysyłać reklamy do anonimowego użytkownika Twojej strony internetowej. Dajemy Ci taką możliwość! Znamy tych, którzy odwiedzają stronę Twojego sklepu. Umieść nasz kod na stronie i przekonaj się jak działa retargeting.

Sprawdź co możesz z nami zyskać

Sprzedawaj więcej, ratuj "koszyki"

Dzięki retargetingowi dotrzesz do anonimowych użytkowników Twojej strony internetowej. Zachęć ich do powrotu na stronę Twojego sklepu, przypomnij o produktach w koszyku i zaproś do kontynuacji rozpoczętych zakupów.

Wykorzystaj potencjał ruchu na stronie

Wysyłaj komunikację do osób, które odwiedziły Twoją stronę, ale nie dokonały zakupu. Retargeting pozwala na wysyłanie komunikatów do odbiorców, bez konieczności posiadania adresów email w swojej bazie mailingowej.

Zwiększ efektywność swojego marketingu

Aby wspierać e-commerce w procesach pozyskiwania klientów, przygotowaliśmy zróżnicowane scenariusze retargetingowe. Oferujemy retargeting zarówno statyczny jak i dynamiczny – prezentujący produkty dodane do koszyka. Rozliczamy się za efekt.

Nasze rozwiązanie otwiera drogę do zwiększenia sprzedaży, budowania lepszej rozpoznawalności Twojej marki, usprawniania komunikacji z potencjalnymi kupującymi odwiedzającymi stronę internetową sklepu.

Jak działa retargeting?

Poznaj podstawowe kroki do sukcesu w komunikacji

Generujemy unikalny kod

Umieszczasz kod
na stronie

Monitorujemy
ruch

Identyfikujemy użytkownika
w naszej bazie

Przekaz za pomocą różnych kanałów komunikacji

Baza wiedzy o retargetingu

Retargeting to strategia marketingowa, która umożliwia wysyłanie spersonalizowanych reklam do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie dokonały zakupu. Dzięki temu możesz przypomnieć swoim potencjalnym klientom o produktach, które przeglądali na Twojej stronie i zachęcić ich do powrotu na sklep internetowy.

Retargeting jest skuteczną strategią marketingową, ponieważ pozwala dotrzeć do osób, które już wykazały zainteresowanie oferowanymi produktami lub usługami. Taka forma reklamy jest bardziej skuteczna niż tradycyjne reklamy, ponieważ dociera do osób, które są już bardziej skłonne do zakupu.

Najlepsze praktyki związane z retargetingiem to przede wszystkim spersonalizowanie oferty i przekazu, oparte na danych dotyczących użytkownika. Wysyłanie komunikatów z przypomnieniem o porzuconych koszykach zawsze przynosi dobre rezultaty, a także warto korzystać z technologii, które pozwalają na automatyzację procesu wysyłania komunikatów.

Najważniejsze wskaźniki sukcesu retargetingu to przede wszystkim wskaźnik otwarć (OR) oraz wskaźnik kliknięć (CTR). OR mierzy, ile osób otworzyło przesłane wiadomości, a CTR mierzy, ile osób kliknęło w linki zawarte w wiadomości. Ważne są również wskaźniki konwersji, takie jak wskaźnik otwarć do konwersji (OCR) oraz wskaźnik kliknięć do konwersji (CTR).