Zobacz jak skuteczna może być Kampania Google ADS

Bądź tam, gdzie Twoi klienci Cię szukają

Reklamy search

Stań się odpowiedzią na zapytania Twoich potencjalnych klientów dzięki reklamom w wyszukiwarce. Bazują one na podstawie słów kluczowych wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkę. Sprawdzają się dla praktycznie wszystkich rodzajów usług oraz produktów, w końcu większość osób chcących coś znaleźć zaczyna od wyszukania tego w Google.

Reklamy display

Są to reklamy graficzne wyświetlane w sieci reklamowej Google Display Network. Te kampanie cechują się niskim kosztem wyświetleń i świetnie sprawdzają się w kampaniach nakierowanych na świadomość oraz rozpoznawalność marki tworząc dodatkowy punkt styku między nią, a odbiorcą.

Reklamy produktowe

Idealne rozwiązanie dla e-commerców, szczególnie tych oferujących produkty z kategorii B2C. Reklamy te wyświetlają produkty na głównej stronie po wpisaniu odpowiedniego hasła, a także widnieją w zakładce “zakupy”.

Reklamy YouTube

Google Ads umożliwia również wyświetlanie reklam na YouTube w formie banerów, a także materiałów video, które zależnie od długości mogą być pomijalne lub niepomijalne. Ponadto reklamy te można wyświetlać na wybranych kanałach, a także samych filmach.
 
1/4
 

Zalety korzystania z Google Ads

Szybkość

reklama wyświetlana jest maksymalnie 24 h po jej skonfigurowaniu

Elastyczność

nawet podczas trwania kampanii istnieje możliwość zmiany jej parametrów co pozwala na ciągłą optymalizację wyników

Zasięg

w porównaniu z innymi reklamami ma praktycznie nieograniczony zasięg, a obecnie ponad 60% internautów rozpoczyna poszukiwanie produktów i usług w wyszukiwarce

Targetowanie

umożliwia targetowanie na podstawie wielu parametrów, dzięki czemu można dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców

Google Ads

Pozwala na skonfigurowanie reklamy w zależności od wybranego celu. Dobrze dobrany cel zwiększa skuteczność prowadzonej kampanii.

7 celów Google Ads:

zwiększenie sprzedaży

potencjalni klienci

rozważenie zakupu

wizyty w sklepie tradycyjnym

świadomość i zasięgi

ruch w witrynie

promowanie aplikacji

Google Ads

Pozwala na skonfigurowanie reklamy w zależności od wybranego celu. Dobrze dobrany cel zwiększa skuteczność prowadzonej kampanii.

7 celów Google Ads:

zwiększenie sprzedaży

potencjalni klienci

rozważenie zakupu

wizyty w sklepie tradycyjnym

świadomość i zasięgi

ruch w witrynie

promowanie aplikacji

Jak realizujemy kampanie Google Ads?

Wypełniasz brief związany z Twoimi potrzebami oraz biznesem

Spotykamy się i wspólnie go omawiamy oraz pogłębiamy jego zagadnienia

Następnie otrzymasz od nas dopasowaną strategię

Rozpoczynamy regularne działania, a Ty otrzymujesz comiesięczny raport

Baza wiedzy o Google Ads

Niezależnie od wybranego formatu wszystkie kampanie są dodatkowo weryfikowane przez Google w czasie nie dłuższym, niż 24 godziny, choć w praktyce jest to zazwyczaj kilka godzin. Po uruchomieniu wyniki są wyświetlane na bieżąco, co pozwala nam z biegiem czasu optymalizować reklamy dla osiągnięcia jak najlepszych wyników.

Jeśli chodzi o grafiki, to najskuteczniejszymi formatami są grafiki o wymiarach: ​​728×90, 336×280, 300×250, 300×50, 160×600. Z kolei, jeśli chodzi o reklamy na YouTube, to reklamy pomijalne nie mają narzuconego limitu i można je pominąć po 5 sekundach, reklamy niepomijalne wyświetlane przed rozpoczęciem oglądania filmu przez użytkownika mogą trwać 15 do 20 sekund zależnie od kraju, gdzie są wyświetlane, oraz 6-cio sekundowe reklamy bumperowe, które również są niepomijalne.

Zdecydowanie tak, niezależnie od tego, czy reprezentujesz ogromny sklep internetowy, którego reklamy będą wyświetlane w całej Europie 24 godziny na dobę, czy niewielki lokalny biznes i chcesz, aby Twoje reklamy wyświetlały się w nie dużym promieniu od siedziby wyłącznie w godzinach otwarcia reklamy Google Ads pomogą rozwinąć Ci biznes.