Maksymalizacja odsłon
Zwiększenie świadomości marki
Szerokie targetowanie
Kreacje Rich Media zachęcające do interakcji z reklamą
Odpowiednio dobrane ścieżki komunikacji
Maksymalizacja akcji ( klików, leadów, sprzedaży)
Wąskie targetowanie do osób zainteresowanych
Retargeting do osób, które wykonywały akcje np. kliknięcie w reklamę, przejście na LP czy koszyk
Maksymalizacja odsłon
Zwiększenie świadomości marki
Szerokie targetowanie
Kreacje Rich Media zachęcające do interakcji z reklamą
Odpowiednio dobrane ścieżki komunikacji
Maksymalizacja akcji ( klików, leadów, sprzedaży)
Wąskie targetowanie do osób zainteresowanych
Dotarcie do podobnych użytkowników (look alike)
Retargeting do osób, które wykonywały akcje np. kliknięcie w reklamę, przejście na LP czy koszyk
kafelki rich media, slider rich media, suwak rich media, zdrapka rich media
feed produktowy
box 3D, kreacja dynamiczna gif, kreacja dynamiczna html5, slider, suwak
Jest to forma internetowej reklamy, która wykorzystuje różnorodne elementy wizualne, takie jak obrazy, grafiki, animacje czy wideo, aby przyciągnąć uwagę użytkowników. Są one wyświetlane na stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych.
Playlink 360 posiada w swoich zasobach inventory, które jest odpowiednio dopasowane. Dzielimy je na Private Marketplace (PMP), gdzie współpracujemy z wydawcami posiadającymi inventory premium oraz Open Market (OM), gdzie dobieramy witryny o najlepszych wskaźnikach. Wykluczamy strony o niskich wskaźnikach oraz stosujemy Brand Safety, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych klientów.
CTR (Click Through-rate) – jest to liczba kliknięć podzielona przez liczbę wyświetleń. Średni CTR dla reklam display to od 0,10% do 0,20%
Capping – jest to maksymalna ilość odsłon, która wyświetli się użytkownikowi. Capping możemy ustawić godzinny, dzienny, tygodniowy, miesięczny czy na całą kampanię
Viewability (Widoczność) – wskaźnik, który pokazuje jaka była widoczność Twojej reklamy na serwisach internetowych.
Stawka CPM (Cost per Mille) – koszt za 1000 wyświetleń
Stawka CPC (Cost per Click) – koszt za jedno kliknięcie
Frequency (Częstotliwość) – jest to średnia ilość wyświetlanych reklam użytkownikowi dla całej kampanii
Aby dana reklama była widoczna musi spełniać podane normę: co najmniej 50% pixeli widocznych przez min 1 sekundę.
Tak jak najbardziej. Możemy także targetować na poszczególne urządzenia.
160×600 (Skyscrapper) – długi i wąski format, emitowany na desktopie, zazwyczaj w prawej kolumnie
300×100 (Large mobile banner) – format wykorzystywany w mobile
300×250 (Rectangle) – najpopularniejszy format, wykorzystywany zarówno w mobile jak i desktopie.
320×50 (Mobile Leaderboard) – format mobile, często wyświetlany w aplikacjach oraz na stronach
320×150 – podobnie jak Mobile Leaderboard, jest to format mobile, który może być wyświetlany w aplikacjach oraz na stronach
300×600 (Halfpage) – format desktopowy, zazwyczaj pojawia się miedzy akapitami danego artykułu, bądź kategorii strony
336×280 (Large Rectangle) – najbardziej widoczny format reklamy mobile, drugi po Rectangle w popularności na mobile
750×100 (Billboard) – szeroki banner wyświetlany na desktopie
750×200 (Doublebillboard) – podobnie jak billboard jest to format desktopowy, dłuższy niż w/w. Czasem występuje wraz z tapetą stanowiąc Screening