Kreacje mailingowe

  • Animowane pliki GIF

    Animowane pliki GIF

    Zawarcie w kreacji GIF-ów to prosty sposób na wprowadzenie do maila animacji. Wykorzystaj je np. do zaprezentowania funkcjonalności produktu, interfejsu czy aplikacji.

    Zobacz więcej
  • Interaktywne buttony

    Interaktywne buttony

    Nic tak nie skupia wzroku jak ruch, ale nic tak nie zdobywa uwagi jak interaktywność! Zaproś odbiorcę maila do działania, np. poprzez własnoręczne odsłonięcie kodu rabatowego, a zaowocuje to zwiększoną liczbą kliknięć.

    Zobacz więcej
  • Konwersja wideo do GIF

    Konwersja wideo do GIF

    Masz gotowy plik wideo i chcesz umieścić go w mailu? Nie ma problemu. Przekonwertujemy dla Ciebie plik do formatu GIF i zawrzemy go w kreacji.

    Zobacz więcej
  • Ramka rekomendacji

    Ramka rekomendacji

    Zasugerujemy Twoim klientom dodatkowe zakupy. W specjalnych ramkach rekomendacji zachęcimy ich do kupna produktów, które uznasz za podobne lub pasujące do wcześniej przeglądanych.

    Zobacz więcej
  • Retargeting dynamiczny

    Retargeting dynamiczny

    Użytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją stronę, wyświetlimy produkty, które wzbudziły ich zainteresowanie. Mogą to być te, które tylko przeglądali, a także te dodane już do koszyka i porzucone przed samym zakupem.

    Zobacz więcej
  • RTCM – aktualizacja promocji

    RTCM – aktualizacja promocji

    W przypadku krótkoterminowych promocji nawet 43 proc. odbiorców zapoznaje się z mailingiem reklamowym już po ich wygaśnięciu. Dzięki RTCM możesz zmienić ten stan rzeczy, prezentując swoim odbiorcom zawsze aktualną ofertę promocyjną.

    Zobacz więcej
  • RTCM – kreacje dzienne i nocne

    RTCM – kreacje dzienne i nocne

    Real Time Content Management to technologia, która umożliwia zmianę zawartości maila (linków i obrazów) już po wysyłce. Za jej sprawą możesz przygotować dwie wersje tej samej kreacji – jedną do wyświetlania w ciągu dnia i drugą do wyświetlania w nocy, kompatybilną z ciemnym trybem na smartfonach.

    Zobacz więcej
  • RTCM – licznik końca promocji

    RTCM – licznik końca promocji

    Urgency, czyli pilność, krótki termin na wykonanie aktywności, jest jedną z najczęściej wykorzystywanych przez marketerów i handlowców techniką perswazji. Licznik odmierzający czas pozostały do zakończenia promocji nieustannie będzie przypominał Twoim klientom, że to już ostatnie chwile na dokonanie zakupu…

    Zobacz więcej
  • Ruchome banery/CTA

    Ruchome banery/CTA

    Badania dowodzą, że ludzkie oko automatycznie śledzi ruch – także na ekranach urządzeń. Dlatego animowane banery oraz przyciski call to action są skuteczną metodą skupiania uwagi odbiorców i zwiększania liczby kliknięć.

    Zobacz więcej
  • Ruchome produkty

    Ruchome produkty

    Płynne animacje HTML/CSS to najdoskonalsza technika wprowadzenia ruchu do kreacji mailingowych. Przygotowane z jej wykorzystaniem maile bezproblemowo otworzą się w każdym programie i na każdym urządzeniu, oferując wysoką jakość animacji i większą porcję przekazywanych informacji przy zachowaniu niewielkiej objętości maila. Zawarcie w mailu feedu produktowego będzie szczególnie skuteczne przy kampaniach retargetingowych i upsellingowych.

    Zobacz więcej