Kreacje mailingowe
-
Animowane pliki GIF
Zobacz więcejZawarcie w kreacji GIF-ów to prosty sposób na wprowadzenie do maila animacji. Wykorzystaj je np. do zaprezentowania funkcjonalności produktu, interfejsu czy aplikacji.
-
Interaktywne buttony
Zobacz więcejNic tak nie skupia wzroku jak ruch, ale nic tak nie zdobywa uwagi jak interaktywność! Zaproś odbiorcę maila do działania, np. poprzez własnoręczne odsłonięcie kodu rabatowego, a zaowocuje to zwiększoną liczbą kliknięć.
-
Konwersja wideo do GIF
Zobacz więcejMasz gotowy plik wideo i chcesz umieścić go w mailu? Nie ma problemu. Przekonwertujemy dla Ciebie plik do formatu GIF i zawrzemy go w kreacji.
-
Ramka rekomendacji
Zobacz więcejZasugerujemy Twoim klientom dodatkowe zakupy. W specjalnych ramkach rekomendacji zachęcimy ich do kupna produktów, które uznasz za podobne lub pasujące do wcześniej przeglądanych.
-
Retargeting dynamiczny
Zobacz więcejUżytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją stronę, wyświetlimy produkty, które wzbudziły ich zainteresowanie. Mogą to być te, które tylko przeglądali, a także te dodane już do koszyka i porzucone przed samym zakupem.
-
RTCM – aktualizacja promocji
Zobacz więcejW przypadku krótkoterminowych promocji nawet 43 proc. odbiorców zapoznaje się z mailingiem reklamowym już po ich wygaśnięciu. Dzięki RTCM możesz zmienić ten stan rzeczy, prezentując swoim odbiorcom zawsze aktualną ofertę promocyjną.
-
RTCM – kreacje dzienne i nocne
Zobacz więcejReal Time Content Management to technologia, która umożliwia zmianę zawartości maila (linków i obrazów) już po wysyłce. Za jej sprawą możesz przygotować dwie wersje tej samej kreacji – jedną do wyświetlania w ciągu dnia i drugą do wyświetlania w nocy, kompatybilną z ciemnym trybem na smartfonach.
-
RTCM – licznik końca promocji
Zobacz więcejUrgency, czyli pilność, krótki termin na wykonanie aktywności, jest jedną z najczęściej wykorzystywanych przez marketerów i handlowców techniką perswazji. Licznik odmierzający czas pozostały do zakończenia promocji nieustannie będzie przypominał Twoim klientom, że to już ostatnie chwile na dokonanie zakupu…
-
Ruchome banery/CTA
Zobacz więcejBadania dowodzą, że ludzkie oko automatycznie śledzi ruch – także na ekranach urządzeń. Dlatego animowane banery oraz przyciski call to action są skuteczną metodą skupiania uwagi odbiorców i zwiększania liczby kliknięć.
-
Ruchome produkty
Zobacz więcejPłynne animacje HTML/CSS to najdoskonalsza technika wprowadzenia ruchu do kreacji mailingowych. Przygotowane z jej wykorzystaniem maile bezproblemowo otworzą się w każdym programie i na każdym urządzeniu, oferując wysoką jakość animacji i większą porcję przekazywanych informacji przy zachowaniu niewielkiej objętości maila. Zawarcie w mailu feedu produktowego będzie szczególnie skuteczne przy kampaniach retargetingowych i upsellingowych.